pixel

Gillette ustanawia rekord świata

Gillette ustanawia rekord świata

Firma Gillette przy współpracy z francuską agencją reklamową oraz gronem naukowców z Uniwersytetu w Nottingham w Wielkiej Brytanii ustanowili rekord świata na najmniejszą reklamę, tworząc ją na włosach ogolonych z męskiej brody.

Do wykonania napisu, dr Chris Parmenter musiał użyć elektronowego mikroskopu skaningowego oraz skupionej wiązki jonów, dzięki której udało mu się stworzyć serię reklam mniejszych niż 100 mikrometrów (1 mikrometr to jedna tysięczna milimetra).

Celem akcji jest promowanie nowego ostrza, Proglide.

100 mikrometrów to zdecydowanie za mało aby można było zobaczyć cokolwiek gołym okiem, zatem aby napis na włosach mogły widzieć nie tylko roztocza, druga część kampanii Gillette polegała na zrobieniu zdjęć i powiększeniu ich do rozmiarów plakatów, które później wywieszono w miejscach publicznych oraz opublikowano w gazetach.

rekord online - przycisk
Chevrolet Camaro pobija rekord Guinessa
Blobbing – rekord Guinessa na najwyższy skok

Rekordy, które również Cię zainteresują:

Menu