Przyjęło się, że większość biznesowych szkoleń odbywa się raczej na oficjalnych konferencjach i zjazdach, na których gromadzą się setki osób. Żyjemy jednak w takich czasach, że przeprowadzenie szkolenia czy konferencji z zakresu biznesu, marketingu, reklamy lub innych dziedzin jest w pełni możliwe bez wychodzenia z domu, całkowicie przez Internet. Dowiedz się jak amerykańskiej firmie udało się ustanowić rekord Guinnessa na największe szkolenie marketingowe online.
Rekord Guinnessa na największe marketingowe szkolenie online ustanowiono 23 Sierpnia 2011 roku, a do legendarnej Księgi Rekordów trafiła amerykańska firma HubSpot. W największym tego typu wydarzeniu online udział wzięło 10 899 uczestników. Tematyka lekcji dotyczyła działań w mediach społecznościowych, a główny prowadzący szkolenie – Dan Zarella wyjaśniał jak najlepiej korzystać z Facebooka i Twittera, aby skutecznie wykorzystać je do działań marketingowych.
W trakcie największego szkolenia marketingowego online, prowadzący Dan Zarella mówił, że: „Marketing w mediach społecznościowych nie powinien być prowadzony losowo w oparciu o łut szczęścia. Mam nadzieję, że ludzie będą w stanie przestawić się na działania w social media oparte na wiedzy, nauce i twardych danych”.
Na miejscu wydarzenia obecna była sędzina Guinness World Records, która po zweryfikowaniu danych dotyczących rekordowego webinaru, wręczyła na ręce organizatorów oficjalny certyfikat. Wyraziła również swoje przekonanie, że ten rekord (przypomnijmy, z 2011 roku) będzie doskonałym przykładem tego, jak bicie rekordów dostosowuje się do świata online. Mamy rok 2020 i sami zobaczcie –Rekordy Online mają się doskonale!