Najdroższe perfumy świata są wspólnym dziełem sławnego amerykańskiego jubilera Martina Katza oraz marki DKNY. Jedyna i niepowtarzalna buteleczka „Golden Delicious” (ang. złota rozkosz) będzie sprzedana na aukcji charytatywnej za rekordową kwotę 1 miliona dolarów, czyli ok. 2 800 000 polskich złotych.
Cały sekret tak ogromnej wartości perfum tkwi w ich cennym opakowaniu, które zrobiono z wypolerowanego 14-karatowego białego i klasycznego złota. Wokół buteleczki biegnie rząd 2 700 białych diamentów (15,17 karatów) oraz 183 szafirów, z których jubiler Martin Katz ułożył obrazek odzwierciadlający panoramę Nowego Jorku. Cały proces dekoracji zajął mu ok. 1500 godzin.
Nakrętkę zdobi owalny kanarkowy diament o wartości 2,43 karata oraz słynne logo DKNY.
Przepiękny flakon, którym swoim kształtem przypominającym jabłko nawiązuje do potocznej nazwy Nowego Jorku – Big Apple (ang. wielkie jabłko) jest umieszczony na podstawce zrobionej z turkusowego turmalinu z Brazylii (1,65 karata), owalnego szafiru ze Sri Lanki (7 karatów), piętnastu różowych australijskich diamentów (1,28 karata), czterech diamentów z różanym cięciem, owalnego rubinu (3 karaty) oraz diamentu w kształcie gruszki (4 karaty).
Rekordowy flakonik będzie można oglądać na wystawach na całym świecie. Później, zostanie on wystawiony na aukcji charytatywnej, z której dochód przeznaczony jest na walkę z głodem na świecie.