Popularność i sława to piękna sprawa! Już nawet dzieci w przedszkolu marzą, by w przyszłości zostać sławnym aktorem lub piosenkarką. Dzięki intensywnemu rozwojowi technologii, w dzisiejszych czasach można stać się sławnym nawet bez wychodzenia z domu! Dzięki kolejnym internetowym aplikacjom, takim jak Instagram czy Tik Tok możliwe jest ustanawianie coraz to nowych rekordów Guinnessa. Poznajcie rekordzistkę Guinnessa w nowej kategorii: Najpopularniejsza osoba na Tik Toku!
Aktualny rekord Guinnessa
Charli D’Amelio, 2024
Rekord Guinnessa w kategorii najpopularniejsza osoba na Tik Toku należy od 30 listopada 2020 roku do szesnastoletniej Charli D’Amelio z USA. Na swoim koncie zgromadziła wtedy 101 799 980 fanów. 19 lutego 2024 roku dziewczyna pobiła swój własny rekord, liczba obserwujących wzrosła do 152 000 000! Popularność Charli stale rośnie i dziś – 5 lutego 2025 roku – liczba ta wynosi 157,4 mln.
Nastolatka de facto pobiła aż dwa rekordy Guinnessa: pierwszy na najwięcej followersów na Tik Toku jako kobieta oraz drugi na najwięcej obserwowań (subskrybcji) jej osoby na Tik Toku.

Charli dołączyła do platformy do streamowania krótkich, zabawnych filmików Tok Tok latem 2019 roku i od tego czasu zdobyła fenomenalną liczbę polubień i rekordową liczbę followersów. Tylko od kwietnia 2020 do listopada 2020 liczba jej fanów powiększyła się o okrągłe 50 milionów. Charli zaczęła tworzyć swój content na Tik Toku po tym, jak jej przyjaciele poprosili ją o pomoc w nauce ruchów do różnych tańców. A że nastolatka na tym znała się akurat doskonale, jej wideo szybko stały się popularne w obrębie platformy.
Konto Charli na Tik Toku jest stale rozwijane, a nastolatka regularnie publikuje nowe, zabawne filmiki w których tworzy własne tańce, uczy się tańców zyskujących na popularności, a niektóre z nich wykonuje wspólnie z siostrą Dixie.

Co ciekawe, Tik Tokowa przygodowa Charli D’Amelio nie jest tylko zabawą. Sława w Internecie przyniosła nastolatce liczne korzyści finansowe i rozpoznawalność w świecie marketingu. Niedawno do menu amerykańskiej paczkarni Dunkin Donuts dodano specjalny shake o nazwie „The Charli”. Nastolatka wystąpiła także w reklamie podczas Superbowl, zaliczyła współpracę z markami Hoolister, Morphe Makeup, Oroso Beauty oraz uczestniczyła w magicznym show amerykańskiego iluzjonisty Davide’a Blaine’a.
